Ansatte

Vi setter trygghet i førersetet!

Om Trafikkskolen Leknes AS

Trafikkskolen Leknes eies og drives av Eskil Eltoft, Espen Wiik og Øyvind Trondsen. Vi er tre trafikklærere som alle er født og oppvokst på Vestvågøy, vi er av ulik alder, vi har ulik utdanning og arbeidserfaring fra tidligere yrker, vi har ulike interesser og vi har ulike personlige egenskaper. Men vi utfyller hverandre og har det til felles, at vi trives i jobben og at vi trives i lag. Vi har alle tre trafikklærerutdanning fra Nord Universitet på Stjørdal.

Eskil har utdanning i mekaniske fag og brønnteknikk og har yrkessjåførutdanning for tyngre kjøretøy. Han har arbeidserfaring fra butikk, verksted og som brøytebilsjåfør. Han var ferdig utdannet trafikklærer i 2014.

Espen har pilotutdanning fra USA, og i tillegg til jobben som pilot i Nord-Norge har han arbeidserfaring fra gårdsdrift, butikk og barnehage. Han var ferdig utdannet trafikklærer i 2012.

Øyvind har utdanning i grafiske fag som typograf, og har tidligere jobbet i mange år med trykkerivirksomhet, grafisk design og markedsføring. Han var ferdig utdannet trafikklærer i 2012.

Trafikkskolen Leknes er medlem av Norges Trafikkskoleforbund, og vi driver vår virksomhet og trafikkundervisning i tråd med myndighetenes krav og gjeldende læreplaner.

Vi setter eleven og elevens behov i sentrum, og arbeider for å gi våre elever undervisning av høy kvalitet til en rettferdig pris. Vårt mål er at du skal føle deg ivaretatt når du kommer til oss, og vi ønsker å tilpasse undervisningen etter dine behov slik at du kan føle deg trygg og trives i undervisningen. Vi ønsker å bidra positivt både for deg og lokalsamfunnet som vi er en del av.

Velkommen som elev og kunde hos Trafikkskolen Leknes!

Eskil-Andre Eltoft

Trafikklærer

B, BAut, TG, BE, B96, A, A1, A2, AM147, AM146

eskil@trafikkskolenleknes.no