Vi tilbyr mopedundervisning!

Vi tilbyr mopedundervisning!

Vi tilbyr mopedundervisning klasse AM146 til våre elever, med nytt utstyr! Vi har kjøpt tre mopeder Yamaha Aerox og en motorsykkel Yamaha MT-07, i tillegg til hjelmer, bekledning og kommunikasjonsutstyr til elevene.

Espen har undervist i denne førerkortklassen tidligere, og etter at det kom nye kvalifikasjonskrav gjennomførte han spesialutdanning for 3 år siden. Espen trives godt med denne typen undervisning, og gleder seg til å ta imot nye elever.

Dette er et tilbud til deg som har fylt 15 år og har gjennomført trafikalt grunnkurs. Du må ha fylt 16 år før du kan avlegge teoriprøven hos Statens vegvesen og få utstedt førerkortet. Se nærmere informasjon om undervisningen under menyvalget Klasser.

Dersom du lurer på noe i denne forbindelse er det bare å kontakte oss på telefon 908 49 606, via Facebook eller kontaktskjemaet på nederst på nettsiden, eller på epost post@trafikkskolenleknes.no.

Velkommen!