Vi tilbyr undervisning på mopedbil!

Vi tilbyr undervisning på mopedbil!

Nå tilbyr vi undervisning på mopedbil, klasse AM147. Vi har kjøpt en ny Aixam City Sport. Den er velutstyrt med ABS-bremser, ryggekamera, ryggesensorer, lydsystem, skinnseter mm. - kort sagt, det meste du finner på en vanlig bil. Mopedbilen er rigget som en skikkelig skolebil, med ekstra speil, skoleskilt og dobbelt pedalsett for ekstra trygghet. Vi gleder oss til å ta imot nye elever!

For å starte med kjøretimer må du ha fylt 15 år og ha gjennomført trafikalt grunnkurs. Du må ha fylt 16 år før du kan avlegge teoriprøven hos Statens vegvesen og få utstedt førerkortet. Se nærmere informasjon om undervisningen under menyvalget Klasser.

Dersom du lurer på noe i denne forbindelse er det bare å kontakte oss på telefon 908 49 606, via Facebook eller kontaktskjemaet på nederst på nettsiden, eller på epost post@trafikkskolenleknes.no.

Velkommen!